sRu igen...

Då får man ursäkta igen, dålig update men jag har blivit ett upptagen man haha... Men jag uppskattar att jag har så många läsare iallafall! Tackar till alal läsare <3
Men för att återgå till gårdagen blev det film med Viktor Gina Janke och Noel :D Sen spelade jag och Noel lite Fifa haha, om jag säger såhär : 2-0 till mmmmmmeeeejjj ! Så då kunde man sova gott kan man ju säga :D !
Imorse vaknade jag tidigt och fixade till och med frukost, sen blev det jobbet :D så nice att Simba kan vara själv nu utan att skälla och ha sig, så det är underbart!
Sen efter jobbet så gick jag hem och blev utklassad på Fifa, så vi får se hur man somnar ikväll haha.. Men det ska nog gå bra ska ni se! (Y)
Haha nice att se en kompis på TV idag också, eller ? HAHA! ....
Men nu ska jag fixa lite med TB sen så ska jag kolla en film sen sova, vi höres mer imorgon!
-

Ge mig vår och inte oändlig kyla!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0