lys lys som den stjärna du är!

Godmorgon, eller snarare goddag på er allihopa :D!
Var precis ute på en låång promenad med simba, var också och träffade Alle och hans tjej en snabbis, så det var trevligt att sitta och snacka lite i solen :D Pratade också lite med mina grannar som satt här utanför och solade och hade det bra :D ( tills jag kom iallafall ;)) ) Men dem är jätte trevliga och jag hoppas att de tkr samma om mig också.. haha :D !
Så idag då?
- Jag ska vara hemma ett tag, för att sedan hämta Donna, som är simbas lekkompis :D Henne ska jag ha till ikväll för hennes " föräldrar " jobbar idag, så det ska bli kul för både mig och simba :D
Efter jag lämnat henne ska jag väl kolla vad som händer, vet inte riktigt än, har inte bestämt någonting speciellt.. Men jag tror det kommer bli en skön kväl, får vi hoppas!
Men ska göra lite mat nu, vi höres :D !!!
-








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0