jadu.....

Jadu vad ska man säga.... blås väder?
Men som sagt var, ingen rök utan eld och jag vet attt jag e oskyldig till allting så alla får tro vad dem vill, thats fine!
Det e dörflr jag inte neggar ut just nu, om någon inte gillar mig så är det så, haha tkr det är rätt patetiskt om jag ska vara ärligt, men det e ju upp till var och en om man vill visa sig " vuxen" eller inte haha.. i mina ögon är detta på en... jadu... 11 årings nivå.. Men det e vad jag tkr!
Men flr att återgå till någonting possitivt, var nyss hemma hos en riktigt bra vän som jag kallar * J * !
Vi hade riktigt trevligt och jag berättade hur allt var och han försotg mig verkligen... så riktigt stort tack J !!!
Det kommer tillbaka, inte för att jag inte är snäll mot dig hahah, men nör du e ledsen så kommer jag lätt att finnas för dig! respekt!
P.S. Måste också säga att min bästa vän * R * är den bästa, finns alltid om dt skulle vara någonting!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0