Fredag!

Goddagens allihopa!
Hoppas iallafall ni har det bra, det börjar väl ordna upp sig lite för mig med tror jag, så vi får se vad som händer!
Men aja vi slänger det åt sidan ett tag och så kollar vi vad dagen har att erbjuda :D Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, :D Blir sedan att träffa Janke en stund, och ikväll ska jag nog på ett vanligt fredags möte, kan verkligen behövas kan jag känna... Efter det bär det av till * J * för en mycket planerad och förhoppningsvis mysig kväll, det är inte bara jag som längtar kan jag säga haha! Elelr hur * B * och * A * ;)))
Kommer nog inte honna blogga någonting mer idag, vi får se hur det ser ut, men annars får ni ha en riktigt bra fredag och njuut av det fina vädret!
PUSS!!
-

Ghetto 4 Real!





Kommentarer
Postat av: KarlAlex

Hoppas du inte glömmer av mig bara <3 kram

2011-04-15 @ 19:44:00
URL: http://moveyourmindset.blogg.se/
Postat av: Ankan :D

den där bilden är ju från hemma hos mig :D

Du ser ju riktig full ut ;)

saknar dig bror <3

2011-04-20 @ 13:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0