23.30

~H~
 U
nderbar dag! Var på gymmet imorse och gjorde min första gyminstruktion vilket gick ricktigt bra!
Drog sedan hem och tog det lugnt med en bra film och ett par telefon samtal, åkte sedan vidare till jobbet och jobbade, det gick riktigt bra idag om jag får vara ärlig!  " Pengar rullar in som dem ska "
Efter jobbet drog jag och hämtade min lilla älskling, han är så sjuukt sööt! Jag döpte han till Simba efter lejonet i lejonkungen, han var alltid så snäll mot alla, och det ska min också bli!
Men nu måste jag och Simba gå ut på en liten promenad, vi höres imorgon!
Puss<33
~H~


Kommentarer
Postat av: sabina

omg va söt. jag vill ha måste komma förbi nån dag och träffa han..<3

2010-09-21 @ 23:46:27
Postat av: linnéa

nej,fyfan! satan vilken söt!!!!!! jag avlider jhonte! <3

2010-09-22 @ 08:12:54
URL: http://domandra.devote.se/
Postat av: Natta

FYFAN VAD SÖÖÖÖÖT!

2010-09-22 @ 16:00:05
URL: http://www.nattalyne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0