20.46

~H~
 E
n solig dag kan aldrig bli dålig! Vaknade upp med solen i ögonen och var helt utvilad vilket var riktigt nice!
Drog sedan en fin frukost, efter det var gymmet givet! Blev ett hårt triceps pass vilket var grymmt!!
Efter jag kommit hem så kom min kära mamma hem till mig, det var skönt att träffa henne, det var ju ett tag sen :O så det var kul attt höra vad som händer där hemma haha! Efter hon var hemma hos mig så blev det att dra och jobba, gick bra som vanligt ;))  Sen hann jag också boka in ett litet möte ikväll som jag ska till nu, aldrig fel med kvällsmöten, så måste fixa upp mig riktigt mkt nu ;)
Vi höres ikväll allihopa:D
Pusss<33
~H~

Gammal bild, men alltid lika snyggg!

Kommentarer
Postat av: Phillipanneli

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-01-31 @ 10:06:50
URL: http://phillipanneli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0