14.43

~H~
 R
iktigt utvilad och med ett glatt humör stiger man upp och känner hur sköönt det verkligen är med sovmorgon! Blev inget jobb idag för jag ska på utbildning vid kl halv 4 så det var ju najjjjs!!
Direkt efter utbildningen så ska jag hem och sätta på mig fotbollsgrejjerna och åka och spela match, det är ju inte till stor förvåning att dem vill ha med mig, det bli ju nästan alltid vinst då , haha! Tänkte säga att det alltid blev vinst, men skämmigt att säga det och sen förlorar vi ikväll haha, så vi får se hur det går!
Efter matchen ikväll ska jag hem till Jerry och äta tacos och enbart chilla, ser fram emot det fan, det var ett tag sen jag träffade honom så det blir en kanon kväll!
Är riktigt taggad inför denna helg, tyvärr jobbar jag lördag morgon vilket inte är helt okej.. men jobb är jobb och det måste man sköta, tyävrr :/
Ojj Ojj Ojj, fick just ett sms från Tania om att hon kommer över, aldrig fel att få dambesök ;))) , så måste fixa upp mig lite nu, men önska mig lycka till på matchen, så höres vi ikväll!!
PUSSSSS!!
~H~

Sööötaste!!

Kommentarer
Postat av: Amundaida

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 @ 11:36:36
URL: http://amundaida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0