13.30

~H~
A
jj ajj ajj!! Vaknade upp med sjukt ont i halsen.. inte alls nice! Tänkte ju köra ett helkroppspass idag på gymmet men nu blir det inte så, nu blir det att stanna hemma och kurera sig inför ett hårt pass imorgon istället, synd!
Känner att kroppen inte är som den var förut, en lite kagge börjar att smyga sig fram vilket absolut INTE är okej, så nu blir det hårdkörning på gymmet och mindre onyttiheter! Så ska ni se att jag kan bli lika vältränad som jag var förut!
Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv och min hals och kollar runt lite på nätet, finns inte så mycket skojj just nu, så funderar på att städa.. men slutar nog med att jag sitter kvar här tills jag börjar jobba ikväll haha :)
jusst ja :O , nu måste jah hämta min tvätt haha, vi höres ikväll allihopa:D
~H~
 
Perfect!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0