13.07

~H~
 I
nte allt för fint väder, men jag krigade mig iväg till gymmet iallafall, man kan inte komma med undanflykter om man nu ska bli större, funkar inte!
Gick upp rätt tidigt och kollade runt lite på Facebook och dylikt, fick sedan ett tråkigt meddelande från en person som gjorde att jag " Negga ur " men efter jag dragit till gymmet så tänker jag inte p ådet så mycket!
 Det går riktigt bra på gymmet, känner att jag har ökat i styrka och muskelmassa, nu är det bara äta och sova bra så blir jag snart som " Mike The Situation " haha, den kroppen skulle man aldrig säga nej till!
Men nu blir det att vila lite, sen blir det jobbet, vi höres ikväll :D !!
~H~
 
(Y`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0