11.52

~H~
 G
rymm låt asså! Sitter och lyssnar på Lady Gagas låt: http://www.youtube.com/watch?v=T6RFzEf6DwM&feature=rec-LGOUT-exp_stronger_r2-2r-29-HM
Speechless Den är sjukt bra, med volymen på max och med solen skinandes in i lägenheten så finns det nästan inget som klår detta!
Känner på mig att det kommer bli en kanon dag, allt har varit perfekt sen jag vaknade! Många har hört av sig och frågat vad som händer, har inga riktiga planer men någonting grymmt kommer att hända, det vet jag!
   Just ja : Vi vann ju självklart matchen igår, hur enkelt som helst, haha men min kondition var ju inte precis på topp... men jag krigade på och var nära att göra två mål fakiskt, men dem satt inte riktigt, får skylla på min dåliga kondis haha!
Men vad har alla för planer inför kvällen, ni som känner mig och har mitt nummer får gärna höra av er, så tagga till och se till att idag blir heelt freeakkkyyyy :D
PUSSSS!!!!!
~H~
 
F
reeeaakkky Friiidaaayyyy ;D!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0