11.30

~H~
 G
ooooooooood morgon allihopa! Hoppas ni har sovit lika gott som jag har gjort! Vaknade upp riktigt utvilad och berädd på nya äventyr haha ! Igår vart det samma gamla vanliga, ta det lugnt och fixa lite hemma sen iväg till jobbet, under kvällen drog jag hem till Jerry och åt god mat, som alltid haha :D ! Blev sedan att dra hem och sova direkt.
 Vet dock inte vad som händer ikväll, men jag har fått många inbjudningar från olika håll om vad jag ska hitta på haha, skönt att slippa tänka själv när alla drar med en överallt haha! Dock så blir det inget drickande, har en grymmt viktig match imorgon som jag inte över några omständigheter får vara bakfulll på! Men som sagt, man kan ha kul utan att dricka hela tiden!
Men nu ska jag till gymmet och köra ett stenhårt bröstpass!
Vi höres mina små sötnosar!
~H~
 
Jag i framtien :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0