11.13

~H~
 S
åjaa! Kan nog inte vara skönare än att vakna upp helt utvilad och känna att denna dag kommer bli en grymm dag! Carpe Dìem! haha. Snart ska jag åka till jobbet, känns nice att få hjälpa till lite och träna upp sig så man känner sig snygg och fräsch!
Gårdagen var också riktigt mysig! Var med hunden i tillberga, mitt gammla " Hood "  Träffade många av vännerna man umgicks med och var också hemma hos mamma och pappa, känns faktiskt skönt att veta att dem står mig nära! Men också lite trött på allt tjat och gnabb hela tiden haha.. Men sånt är livet!
Men nu måste jag skynda mig iväg här så ni får njuta av bilderna från igår så höres vi ikväll!
PUSS<3
~H~
 


Bröderna =)

Sötnosarna!

Min lilla kille blev lite trött efter allt hoppande och busande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0