10.50

~H~
 T
iden för att blogga är knapp, man måste verkligen gå efter hunden vart den än ska haha, annars är olyckan framme haha, men jag lovar att jag aldrig kommer sluta blogganden bara för det!
Gårdagens möte gick fint, så nu kan vi lägga det på hyllan och gå in för andra viktigare saker, skönt!
Sitter just nu och lyssnar på en underbar låt:A drop in the Ocean http://www.youtube.com/watch?v=mt8jifKlbTc
Okej det kanske inte är den nyaste låten men den är så grymm!
Många tankar och minnen flyger runt i huvudet när man hör låten, och när jag nämner minnen så tänker jag tillbaka på när Jag Jonas och Hannes alltid var tillsammans och hittade på så sjukt mkt roliga grejjer, det var verkligen allt från att festa till att ha film marathon eller enbart sitta och snacka om livet och att vi tre aldrig skulle tappa kontakten... Saknar dem stunderna, man visste att man alltid hade någon att prata med och om man var ledsen hade man alltid någon att ringa eller åka hem till.. Det kan man sakna riktigt mycket nu... Så grabbar om ni ser detta, tro mig jag har inte glömt er, jag saknar och älskar er till tusen!!~
~H~
 
Hannes<3

Jonas<3

.... Ge mig tillbaka tiderna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0