00.22

~H~
 T
aack allihopa för att ni tyckte min lilla bäbis var sööt! Det betyder och som ni också vet så kommer jag ta hand om honom som han vore mitt liv! Självklart måste jag också avstå från vissa delikatesser såsom att festa varje helg och vara ute med mina nära och kära, men när han blivit lite större så är ingen fara, kommer absolut inte sluta helt med mitt festliv, aldrig någonsin haha ;) så var lugna.
Var nyss ute och gick en fin promenad med min lilla bebis, gick dock inte som beräknat.. Ingen kiss och inte heller nummer två,, Blev dock när vi kom in... Fast också på mina tidningar, ett stort framsteg om jag ska vara ärlig!
Men nu måste jag gå till sömns, vi höres om mer uppdateringar om den lilla jycken!
PUSS alla mina nära och kära vänner, älskar er alla!
~H~
 
Rrrrandom pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0