23.50

~H~
 G
odkväll allihopa! Jag är verkligen hur glad som helst haha, vet inte varöfr men sitter och chattar med underbara människor just nu som verkligen tar mig för den jag är och som jag vet ALDRIG kommer svika mig, älskar er!
På tala om vänner så har jag raderat en massa nummer från min mobil, orkar inte slösa tid på folk som aldrig hör av sig annat än bara på helger eller dylikt, så om jag inte svarar när det ringer/ sms så vet ni varför!
Men för att återgå till dagen; Gympasset gick riktigt bra, älskar att jag har kommit tillbaka till mina gamla vikter och kan köra på lika hårt som jag kunde förut, det gillas! Efter gymmet drog jag hem och var ute med lilla hunden som har blivit hur stor som helst aså, för att sedan dra till jobbet och slita! Gick ju rätt bra idag så man ska inte klaga =)
Pratade nyss med Viktor i telefon, var länge sen jag prata så länge i telefon som jag gjorde idag haha, men vi hade mycket att säga och mycket att förmedla så det var nice att öppna sig, vet att jag alltid kan säga allt till honom och hoppas han vet samma sak om mig, så Viktor jag älskar dig bror !
Men nu är det dags för en liten promenad i månskenet med min älskling, vi höres imorgon!
PUSSS<3
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0