23.00

~H~
M
an kan inte mer än säga att helgen har varit riktigt tuff! Allt började i fredags när jag alex och viktor mötte upp varandra och drog och fixade lite inför kvällen, blev rätt lugnt iallafall men kul hade vi! Har ju fått en ny kompis igen haha , Jacob forslund, riktigt schyst kille och verkar vara en schyst kompis, så varför inte.. Vet ju att alla vill vara min kompis så ;) haha
Idag har varit en riktigt slöar dag, har enbart legat hemma med hundarna, Viktor Alex och Jacob car också med såklart, nice nice!  Man kan dock inte mer än skratta när det kommer oinbjudet folk och tror att dem kan bossa i min lägenhet, det gillas inte och det kommer INTE att bli bättre för det, tro mig!
Sjukt trött verkligen så blir en tidig kväll för imorgon har jag lite grejjer på gång, hoppas dem funkar, aldrig fel med lite extra pengar ;)
Men nu blir det att äta lite chips och kolla klart Jersey Shore :)
Puss<3
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0