22.00

~H~
knaas! Fick ett samtal nyss en en kompis att jag kanske borde sluta med busigheterna nu för ett tag, först så gillade jag inte hans uttalande men när jag väl fattade att han villle mitt eget bästa så måste jag iallafall ge det en chans! Han har varit i samma sitts så han om någon lär ju veta, tack så mycket Bästa Jerry!!
Men för att återgå till min vardag så har jag varit med Alex, Viktor, Emil, Robin, Jacke och min älskling Denise, vi gjorde väl inte så fasligt mycket mer än att ta det lugnt med lite mys och musik hos Robin. Det blev lite små pratande om vad alla ska klä ut sig till i helgen, och jag tror min kostym är snyggast, det måste jag få säga!
Som storbloggare är man bjuden till många Halloween fester men vet nu vilken jag ska till, känns skönt att slippa att leta runt i sista stund tycker jag! På tal om att bli bjuden; Blev idag bjuden till att åka med Viktor och några av hans kompisar och hyra en stuga i närliggande Västerås område, och som storbloggare tackar man självklart aldrig nej till ett sånt erbjudande! Längtar redan, det kommer bli riktigt underbart känner jag på mig!
Just nu sitter jag och fyser, mina skor har blivit uppätna av min så kallade söta hund så det läcker in vatten hela tiden.. inte allt för nice!
Men nu måste jag verkligen få i mig någonting att äta för att sedan mysa ner mig i soffan med lite PopCorn, gott!
P.S - Älskar mina läsare, får många mail och kommentarer att ni gillar min blogg, det värmer riktigt mcyekt! Så tack till alla er!!!
~H~

J
ag och BästaSötaste Denise<3

En liten puss i detta kalla väder, värmer och mättar :$

Super Söta Emil skötte musiken<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJA JERRY!

2010-10-27 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0