21.34

~H~
 O
nt i halsen är inte allt för roligt att ha, måste vara för att jag inte klätt mig på det bästa sättet, måste börja med vinterjackan nu, annars fryser jag nog ihjäl haha!
Dagen har varit cool lugn, har enbart tagit det lugnt med lilla Simba och lilla Tila Tequila, om ni inte visste så har min kompis sin hund här ibland, så nu har Simba en lekkompis, dem har redan blivit bästa vänner och leker hur sött som helst! Lite segt bara när dem ska hålla på o busa inomhus, river ner typ allting, inte coolt!
Nu sitter man och slöar och kollar på Chuck and Learry, haha dem e ju för sköna aså!
Men nu ska jag bara softa för att sedan sova tidigt, vi höres imorgon, bilder får ni självklart!
PUSSSS!
~H~
 
Sötnosar<3

Fina Tila Tequila :D

Kommentarer
Postat av: Anna Hedlund

Åhh va söta! :}

2010-10-10 @ 21:57:20
URL: http://youareamazing.blogg.se/
Postat av: emelie

Åh, hur söta som helst ju. :)

2010-10-11 @ 19:55:46
URL: http://emmeliegr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0