19.00

~H~
 S
liten kille.se!! Helgen har varit riktigt trevlig, bland de bästa helgerna på länge må jag säga! Har varit med mina närmsta vänner och haft super trevligt! Vi har gjort allt från att festa loss till att sitta och prata om livet och framtiden! Love it!
Idag har varit en riktig softardag! Blev att sova ut lääänge och sitta och kolla på tv, det behövs det också. Skönt att inte alltid ha saker att göra.
Just nu är jag med Viktor och Alex, ska precis sätta på en liten skräckfilm och mysa lite! Synd att inte pontus kunde komma... men men!
Vi höres allihopa!
( Bilder från igår kommer självklart! )
~H~

Mys

Boys!

<3

Bästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 03:05:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0