15.01

~H~ Dissar!! ~H~
Var länge sen jag dissade någonting riktigt mycket men är tvungen att göra det nu! Det gäller den fasansfulla penga frågan som alla har haft det jobbigt med, men såhär ligger det till tycker iallafall JAG; Lånar man pengar från en eller flera personer så SKA man betala tillbaka inom max 3 dagar!! Inte typ sjuttio år som vissa tycks tro att dem kan låna! Och ännu värre är det om personen i säga har pengar fast säger att han inte har det... Då blir iallafall jag riktigt besviken och arg, jag ska inte behöva " tjata " på mina så kallade kompisar att ge tillbaka pengar, det ska komma ut av sigsjälv!
Är det bara jag som tycker detta eller finns det någon mer därute som håller med?!!
~H~ Dissar!! ~H~


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Självklart jävligt segt när kompisen inte betalar tillbaka... Jag tycker man ska bestämma innan man lånar ut pengarna, hur länge han har på sig att betala tillbaka.

2010-10-19 @ 15:23:10
Postat av: Anna Hedlund

Håller med dig :)

2010-10-19 @ 20:19:23
URL: http://youareamazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0