11.24

~H~
M
åste bara säga att det var riktigt soft igår! efter jag skrev mitt inlägg så poppade Jag och Alex lite PorCorn och satte oss och kollade på kungarna av tylesand och snackade massa om livet och sådant, vuxenpoäng må jag säga!
Idag vaknade jag upp riktigt utvilad och sprang ut med hundarna som hade sovit alldeles för länge utan mat, inte bra haha men så blir det om man sover länge! :O
Idag ska jag till tandläkaren kl2  , är lite nervös ifall jag har några hål eller inte, vi får hoppas på det bästa! Och sen ikväll så ska jag jobba som vanligt, men efter det ska jag och Alex möta upp några kompisar och bara vara, underbart på en torsdag när man är ledig på fredagen!
Men nu ska jag fixa lite mat sedan återgå till hundarna, vi höres sötnosar!!
~H~

Bara det godaste gottttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0