11.24

~H~
D
rrrrrraaaah vad sliten jag är!!!
Gårdagen var helt vild aså, allt startade upp hos Viktor med lite lördagsmys och musik, drog sedan ohc mötte några kompisar innan vi drog till Hanna :) Folket var utklädda och alla hade riktigt trevligt, det minglades dansades och festades REJÄLT! Festen led mot sitt slut vid ungefär 04.30 då en kompis kom och hämtade mig och Alex för en vinglig hemresa! Dem andra drog på efterfest men kände att jag inte hade så mycket att hämta därifrån så jag drog hem, vuxet! :O
Idag blir det enbart att ligga i sängen eller sitta framför datan, orkar absolut inte göra någonting mer! Har fått en förfråga om att åka och basta lite senare, kanske inte är en så dum idè dock, men vi får se vad som händer..
Men nu blir det tv och enbart ta det lugnt!
See yaaah!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0