11.20

~H~
U
tvilad? - Njaa det tål att tänkas på!
Vet inte riktigt varför man alltid när jag vaknar känner jag mig som om det var nyss jag somnade, vet inte om det  har med hunden eller någonting annat att göra.. men så ligger det till!
Idag vet jag faksiskt inte vad jag ska göra, eller ska träffa Denise och Daniella under kvällen, men nu på dagen.. Hatar att inte ha någonting att göra, funderar på att åka till gymmet och köra ett rejält pass! Men då hade vi hunden osm inte kan vara ensam i mer än typ 30 min innnan han har sänder hela huset.. Man är verkligen upplåst av att ha hund, tänk på det alla ni som är sugna på att skaffa en liten vovve! :D
Men nu blir det frukost och kankse en liten film, vi höres under dagen allihopa!
PUSSS<3
~H~

Strong, cute, amazing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0