11.00

~H~
 B
lev ju inte allt för glad när jag vaknade imorse över att någon knackade på min dörr kl 09.30!! Gick som en mycket seeg och sliten man och öppnade och märkte till min stora förvåning att det INTE stod någon där, hmm inte okej! Men som tur var hade jag lagt mig tidigt så var inte allt för trött.
Var nyss ute med min lilla hund, han har verkligen blivit stor sen jag köpte honom, snart måste jag köpa en sele till honom så han inte stryper sig själv när han drar hela tiden!
Igårkväll så fick jag besök av Jessica, Hanna och Freja, jätte snälla brudar, dock lite dålig humor haha.. Men vi hade riktigt roligt!
Ska snart iväg till jobbet, inte allt för sugen på att gymma idag, men men! Man får ju inte snyggare kropp av ingenting haha ;)
Måste göra mig en liten frukost nu, vi höres ikväll:)!
~H~
 
Min lilla prins!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0