10.42


 
~H~
G
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Blir sjukt irriterad! Min såkallade granne ringer på kl 09.00 på morgonen och säger att jag är tvungen att gå ut nu med desamma och ta upp efter min hund?!!!! Jag är en av få ägare som tar upp efter hunden eftersom jag tycker själv inte det är så fräscht att trampa i hundskit! Men tydligen så har min äckel granne " Vittnen " som säger att det är min hund som gjort det... Jag blir tvungen att gå och i morgonrock utan att visa hur arg jag igentligen är, men ser till min stora förvånning att det inte är min hund som har skitit utanför på gräsmattan, utan en mindre hund som är här i trappen, assssåå!!!! Blir så arg... Men jag vill ju inte sätta dit den hunden så jag tar upp allt och ser ledsen ut och försöker förklara läget vilket cp grannen vägrar!!
Rolig dag att vakna upp på ... Och till råga på allt så fick jag gå upp kl 04.50 och städa efter att hunden gått bärsäkrargång i hela huset.... Jag tar nog livet av mig snart känner jag!
~H~

Kommentarer
Postat av: naiana mendoca

ja, där ser du. det är ett stort ansvar att ha hund och ett jäkla jobb. hade jag varit du, hade jag inte plockat upp skiten. jag hade gått till grannen personligen när jag hade vaknat och hade skrikit lite oxå så cp grannen fattar att man ska inte ringa så tidigt för att det ligger hundbajs någonstans. man kan ringa så tidigt om det brinner eller nåt jätte viktigt. herregud. ja.... det finns människor till allt.



kram

2010-10-15 @ 11:40:58
URL: http://mendoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0