10.40

~H~
H
appy Monday! Vaknade med solen i ögonen eftersom jag glömt att dra ner persiennerna innan jag gick och la mig,
( Roligt )  .. Men jag är utvilad till tusen och redo för en ny veckas äventyr, det gillas!
Ska precis iväg till ett litet möte för att sedan dra mig mot jobbet, det ska komma en och kolla på min instruktion idag och säga vad jag gör som är fel och vad jag gör osm är rätt, är faktiskt lite nervös om jag ska vara ärlig!
Senare under dagen blir det att gå och fixa lite saker till hunden och sedan jobba, låter kankse inte jätte roligt, men det brukar alltid komma upp roliga grejjer när jag är ute på stan så vi får hoppas att det gör det idag med!
Men måste kila nu, vi höres imorgon!
~H~

Just like a Model!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0