02.00

~H~
S
nabbt inlägg!=) Såg nyss klart The Other Guys med Alex, men filmen han knappt börja innan lilla Alex somnade så fint på soffan av för mycket PopCorn och läskeblask, inte bra för tänderna lilla lilla vän!
En helhet av dagen; Nice! Vart med de närmsta kompisarna och haft riktigt roligt, orkade dock inte med den så kallade VSK matchen eftersom jag absolut INTE tycker om det laget så gick jag hem och städade lite och tog det lugnt, bättre det!
Efter filmen så var jag tvungen att kliva in lite i bloggandet, det går bra för min blogg nu och har förvånandsvärt många läsare, gillas och uppskattas, tack till er !
Just nu sitter jag och lyssnar på en riktigt skön låt som jag snappade upp från Krilles blogg,
Willow Smith som är dotter till Will Smith sjunger
http://www.youtube.com/watch?v=IvV3l-dbRTI
som är grymm, hon är ju faktiskt bara 9 år! Storslaget!
Men nu ska jag fortsätta SMSA med Isac och sen sova så det blir en ny dag snabbare!
P.S, känsligare tittare varnas;) Har en fin bild på lilla Tila när hon e lite busig :)
PUSSS<3
~H~


Kommentarer
Postat av: Julianelsa

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2012-04-10 @ 10:13:31
URL: http://julianelsa.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0