01.30

~H~
C
hill! Sitter just nu och skriver med en viss person så därför jag måste vara uppe, haha!
Dagen haar varit nice, blev ett gympass med Viktor och Jesper, det var riktigt nice! Drog sedan en pizza med grabbarna hos mig, därefter blev det en bra film och lite PopCorn med Viktor och Alex, mysmysmys!
Synd nog är helgen slut och dags att återgå till den normala vardagen imorgon ( Idag ) men det är ju inte långt kvar till helg om man tänker efter haha! Det ska bli riktigt nice med Halloween, har blivit bjuden till många roliga tillställningar så vi får se vart jag ska , inte alltid lätt att få så många förfrågningar hehe!
Men nu måste jag sova, ska till stan och fixa lite imorgon innan jobbet, så vi höres allihopa!
PUSSS<3
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0