00.20

~H~
 En dag som 20 åring avklarad, kännes faktiskt inget allvarligt, trodde det skulle vara värsta grejjen men det var det icke, haha! Allt gick fint, vaknade upp med att Mamma Pappa och min kära syster kom och uppvaktade mig imorse med fina presenter vilket uppskattades riktigt mycket. Gick sedan ut med hunden och fick en massa gratulationer av mina närmaste vänner vilket aldrig är fel! Senare under dagen så gick var jag enbart hemma med några vänner och kollade på film , under tiden kom min kära Mamma med tårta som vi mumsade i oss, gott!
På kvällen var vi ute med åkte lite bil med en kompis för att se vad som hände i " Västeråååås " under nattetid... men som vanligt hände ingenting haha, men nu sitter jag och kollar på Robinsson haha , det programmet suger men det funkar att kolla på !
Morgondagen kommer bli GRYMM , jag och vännerna har hyrt glada oxen och ska bada lite bubbel pool och basta lite under eftermiddagen, sen under kvällen så vet jag inte riktigt vad som händer men det känns som det kommer bli nice,!
Men nu är det dags att sova, puss allihopa!
~H~
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0