00.00

~H~
 M
åste tacka alla som har skrivit antingen på bloggen eller på Facebook att mina små hundar är sööta, det uppskattas verkligen ska ni veta! Men för att återgå till hur dagen har varit, har varit sjutk trött hela dagen, fick inte sova allt för mycket eftersom Simba och lilla Tila lekte hela natten, men sånt händer när man älskar sina hundar =)
 Hade en gyminstruktion som vanligt imorse som gick rätt bra, dock tror jag att dem satte mig på prov eftersom hon jag instruerade var typ i as bra form och verkade som hon gjorde fel med flit men men jag vet inte tiktigt vad som hände där haha. Men efter det så drog jag hem och gick ut med hundarna iallafall i det höst kalla vädret, gillar färgerna nu såhär års men det skulle gärna få vara lite varmare i lufen! Man fryser ju typ sönder sig, som tur var så har jag en varm mössa att mysa med så öronen inte trillar av, hihi!
Sitter just nu och laddar hem en film med Jesper och Hollaus, ett par riktigt bra vänner som alltid har huvudet på skaft så det är nice.
Men nu är filmen klar såg jag, så nu blir det massa mys så höres vi imorgon!
PUSSS!
~H~
 
Random bild på mig och Filip, sööta killar -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0