23.36

~H~
H
eej allihopa! En kort sumering av dagen : En skön dag helt enkelt!
Efter jag kom hem från gymmet så fixade jag mig lite och träffade Denise Hollaus och Pavle, vi gjorde ingenting speciellt förutom att resterande tre pratade bilar hela tiden... hmm rätt segt för stackars mig :(  haha
Drog sedan och träffade Isak och planerade lite inför helgen och pratade om allt knas som har hänt... Tyvärr har det hänt en heldel saker som inte ska vistas på ytan om man säger... Så vi får hoppas att dem inte flyter upp något obehaligt som drabbar oss " alla " senare i veckorna!
Får absolut inte glömma att det blev ett hårt gympass med Jesper idag, alltid lika nice att träna med honom! Mellan gymÖvningarna e vi sjukt oseriösa men när vi väl tränar så kör vi till hundra procent! Love it!!
Ska precis sätta på en film, vet inte riktigt vilken än men det visar sig, så jag hoppas att ni haft en lika skön dag som jag har haft!
Pusss<3
~H~

B
ff !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0