23.01


~H~
 P
å rosa moln svävar jag omkring och tänker på alla vackra ting, och jag tänker aldrig mer komma ner!
Lite så jag känner just nu om jag ska vara ärlig, har faktiskt blivit riktigt enamorado i en viss person just nu, o självklart undrar ni vem, men perosnen i sig vet inte om det än, så känns inte schyst om jag lägger ut det här på bloggen.. Vill ju inte att perosnen ska få typ hundra sms/mail om att jag e enamorado i just den.. Så ni får hålla er på sträckbänken ett tag så får vi se om ni får reda på vem det är!
---
Under kvällen så kom som sagt Viktor Jesper och Alex till mig, vi beställde pizza o kollade på film, sjukt med mys! Dock så var det inte lika mys att pizzan var försenad i typ tusen år, efter den kommit fick vi känna smaken av torr, kall och slemmig pizza, haha inte okej!
Just nu sitter jag och tänker som vanligt, bra tankar just nu, för har fått Världens bästa tips från Jerry!!
Men just nu ska jag kolla tv och bara ta det lugnt! så vi höres imorgon allihopa!
Älskar er <3
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0