19.58

~H~
K
an man bli mer sliten?
- njaa nej jag tror inte det!
- - -
Gårdagen var rätt vild må jag säga, tyvärr blev det en del knasigheter bland lite polare... Men det är sånt som händer när man är ute och festar med storbloggaren! Jag hade dock tur att jag inte gjorde någonting, jaaa jag vet jag är en liten ängel! Haha var också roligt att follk kom fram och sa att dem brukar läsa min blogg och tog lite idol bilder haha! Man börjar bli kändis haha, ;)))!
- - -
Idag var jag i Tillberga och hälsade på Simbas bror, pratade också lite med kikki och lill Matte, najjs! Drog sedan till mina föräldrar, det var riktigt nice! Var riktigt länge sen jag var där.. Måste typ hälsa på dem mer!
Nu blir det en film och mumsa lite på en kall cola!
Bilder från gårdagen kommer självklart!
~H~

Modell.se

Modeller!

Alla vill ta en bild med storbloggaren!

Jag och Levis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0