18.13

~H~
V
ad är det med snöiga dagar, tänker man mer då, eller är det bara jag?
Sen jag kom hem från jobbet har jag bara suttit och tänk på vad jag egentligen vill, vad jag ska prioritera och vem eller vilka jag ska lägga mer tid på än andra, fick också hjälp av Jerry som jag öppnade mig helt för idag, grät nästan i telefonen när jag pratade med honom, inte många av mina vänner som jag kan öppna mig så för, så du ska ha ett jätte tack Jerry! Tro mig det betyder massor!
Men man måste ju också få komma ifrån problemen ibland så ikväll ska jag Viktor och Alex ta det lugnt hos mig med film och snacka om livets goda stunder! Det är så skönt att få göra det ibland!
~H~

E
n underbar Jesper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0