16.00

~H~
K
anonad kväll eller?
- jAA rättså!
-- --
Är riktigt trött efter att ha spenderat gårdagen med dem bästa! Innan jag summerar gårdagen kanske jag ska säga förlåt för inlägget som uppröde endel, ingen hemma hos - J - var bitter **** utan jag skrev bara det, vet ej varför .. men ber om ursäkt för det! ...
Men för att återgå till gårdagen så var den najjz, haha synd bara att vissa inte kan festa, utan enbart vill dryga haha, men sånt händer ju!
Också riktigt roligt att folk kommer fram och säger att dem läser min blogg och säger att dem är grymm, så tack så mycket, det värmer! (A)
Haha en rolig fråga som jag fick igår: Hur kan du vara så stark och inte bry dig om att folk snackar skit om dig?
- öööh... Jag bryr mig väl inte om att någon snackar skit om mig? , dem som snackar e avundsjuka på att jag har mycket vänner och vågar vara mig själv, så det e bara roligt om dem snackar :)
- klockt svar!
-- --
Men nu blir det att mysa ner sig i soffan och bara ta det luugnt, hoppas ni får en mysig söndag ni också!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0