15.52

~H~
Sådär ja, hemkommen efter ett hårt gympass och ett stort ansvarstagande på jobbet, like it!
Var precis ute i hundgården med Rebecca och Sandra, dem hade med sig Simbas bror så dem två fick leka lite, dem är så gulliga!
Nu ska jag sätta på mig mina pluggis glasögon och Fixa klart mitt CV för att sedan göra en skön design på den, efter jag är klar med detta så kommer jobben bara ramla in, hehe!
Senare ikväll om jag gjort ett bra jobb så kanske det kommer hit någon kompis för att umgås och snacka lite, men får inte bli så lång tid, har en viktig instruktion imorgon bitti som jag måste vara taggad till!
Men nu är glasögonen på och nu ska det fixas CV!
See yaah!

~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0