15.51

~H~
E
fter en mycket sliten gårdag så är man på fötter igen!
Kvällen med grabbarna var grymm, allt började med en liten förfest hos mig för att sedan ta en taxi till min lilla Jonna, nice nice! Drog sedan till Silk och festade järnet med dem bästa! Kissie kom också dit som gäst DJ , haha blev en hel del skämmiga bilder och en hel del minglande!
Så om man sammanfattar kvällen så får den en stark 10a
--
Idag blev det att ligga i sängen och prata om gårdagen (Y) Drog sedan till stan och träffade Isak (A) sen nu sitter man bara och softar med lite tv tittande och mysprat!
Ikväll vet jag inte vad som händer, blir kankse Pluto eller någonting liknande! Like it!
Men nu ska jag kolla lite tv igen, vi höres!
~H~

Oj oj !

So kissie style!

Ajj då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0