15.21

~H~
G
lad eller? - Jaa!
Vet dock inte varför men var nyss ute med hundarna och snackade lite skit med Rebecca och hennes bror David, hundarna var självklart med så nu har dem sprungit av sig i typ en timme , gilla knappen på det!
Ska precis iväg till jobbet men var tvungen att slänga iväg ett litet inlägg :D
Kvällens planer ser ut såhär; Efter jobbet ska jag ringa min mamma, var hur länge sen som helst jag pratade med henne, saknar min familj riktigt mycket om jag ska vara ärlig! Efter det blir det att ringa viktor och hokka upp med honom, vi har alltid roligt när vi är så det kommer nog bli nice ikväll också! Hollaus och Raffa ska nog också vara med, nice!
Men har lite brottom nu, så vi höres ikväll!
PUSS!!
~H~

Dem jag saknar mest av allt just nu ..

Jag och min älskade pappa!

Jag och Min saknade syster!!

Jag och min älskade och mest saknade mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0