13.00

~H~
 O
jjj.. Råkade visst sova lite längre än väntat haha... Så kan det bli när hunden är super laddad på att springa runt som ett oväder här hemma... Som tur var sov han lika länge så det hände inget olycka här hemma (A)
Idag blir det niice, ska verkligen försöka bli " Stor " nu på gymmet, aså inte bara idag! Utan framöver.. Så man kan skryta lite till sommaren... Denna ide kom jag på typ i förrgår, min kompis * M *  som jag gymmade med i sommras, som jag var starkare än då har gått om mig i både vikt, kilon och bredd runt armarna.. Vilket Jag INTE tkr är okej! Så nu blir det bra mat, bra sömn och mindre kalorier i ölen! Får se hur länge man klarar det ;)) Men större ska jag bli!
SÅ nu sitter jag och väntar till att Isak ska sluta, så ska jag och han ta ett sju jävla pass! Idag är det ingen nåd på någonting!
~H~
 
Ä
r detta jag till sommaren kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0