12.44

~H~
D
ålig update, aah jag vet men hände sjukt mycket igår så hann inte riktigt att skriva * fy *
Ja nii, vad hände inte igår, allt började med att jag vaknade upp och kände att det kommer bli en riktigt grymm dag, och det blev det också! Jag började dagen med att träffa Roberto på stan, vi gick runt och kollade lite kläder och åt middag på stan, mysigt! Efter han hade dragit hem så träffade jag Jerry och hans kompis från stockholm, vi stod och snackade lite för att sedan skiljas åt efter att ha bestämt middags tid inför morgondagen, tacos står på listan, gott!
Efter det så träffade jag Alex Viktor Denise och Gina, vi har alltid roligt när vi är så vi drog hem til mig och kollade lite film och myste riktigt hårt! Under kvällen ringde min älskade vän Tobias och frågade om jag var sugen på utgång, vilket jag alltid är! Man vet ju också att ALLA vill gå ut och festa loss med Västerås största bloggare ;)))) Inget konstigt med det! Kvällen var grymm och tjejjerna hängde efter en som vanligt, inget konstigt!
Senare under kvällen så drog jag och Tobias en taxi hem till mig och somnade som två små barn, mys!
Så dagen/kvällen var riktigt lyckad!
Tack för kvällen Tobias!
~H~

Gotttttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0