12.27

~H~
O
jj... Råkade visst försova mig liiiiiite grann idag, skulle vara på friskis Rocklunda idag vid kl 10.00 för att börja mitt pass, råkade dock snoooza till kvart i.. Så det var bara att kriga upp på cykeln och cykla iväg, jag hann precis dit med 5 minuter till godo! Tyvärr hade den jag skulle instruera glömt bort tiden så han kom efter 30 min... Roligt för mig som hade köttat dit.. haha sånt e livet!
-- --
Idag ska jag bara ta det lugnt och leka med min lilla hund, han behöver kärlek ! haha..
Under kvällen så kanske lilla Gina och Denise kommer hit och myser lite som vanligt, aldrig fel!
Men nu blire att fixa lite med mitt CV och typ söka ett jobb, vi höres ikväll locos-as!
~H~

H
aha snygg bild på mig och Gina från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0