11.28

~H~
G
rabbkvällen igår blev rätt flippad! Jag Alex och Raffa gick loss efter att ha varit med mina älsklingar Denise Gina och Jacob! Kan summera kvällen : Gym tips, spänningar i min spegel, utelåsningar och en massa mumms... haha och ett antal energi drycker för en viss person, HAHA! Måste göras om, grabbkvällar är tummen upp!!
-- -- --
Sitter just nu och planerar kvällen, har fått en massa förslag på vad som händer och blivit bjuden till endel partyn... Men pratade nyss med min vän - J - och han vill att jag ska dit ikväll med en viss person, så vi får se.. Jag ska iallafall dit men vet ej om jag kan stanna hela kvällen, beror ju på vad som händer där , hihi!
-- -- --
Mitt inlägg igår om en viss person väckte ett hett samtalsämne tydligen, har fått massa mail och grejjer om vem nu personen är, men jag säger såhär : Vill inte hänga ut folk på bloggen när han sjäälv inte vet att det är just han, men när han väl har fattat att det är han så kommer det nog ut här också, men det kan ta ett tag, som sagt han e ju rätt seeg i skallen....
-- -- --
Men nu ska jag till gymmet och hålla kroppen i trimm, sen en liten lunh på stan med jacob för att sedan hem igen och fixa mig, sweeet!
Vi höres senare allihopa!
PUSSS<3

Kommentarer
Postat av: Oddalba

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-08-19 @ 09:53:19
URL: http://oddalba.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0