11.25

~H~
K
an någon skära av min hals, vore rätt bussigt!!
Hela förra veckan och idag har jag vaknat med en sjuhelvetes halsont, vad beror detta på?!! Inte är det roligt iallafall!
Sov verkligen ut idag vilket aldrig är fel och ska snart sätta mig på bussen till jobbet för att sedan köra ett stenhårt bröst pass, älskar att vara på gymmet, men glömmer allla problem man har och får ju självklart en riktigt snygg kropp också (Y) ! Efter gympasset ska jag möta upp dem gamla vanliga såsom " Sonen " haha Jesper och Viktor vet vad jag menar med det! Vi ska nog enbart ta det riktigt lugnt och kolla någon rulle ;)))
Men måste kila nu, see yah guapos-as :D
~H~

Kanske dags att införskaffa sig en halsduk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0