11.00

~H~
O
jj då... Bokade tvättid imorse vid kl 7 ... Jag vaknade iallafall, men frågan är ju om jag somnade om, svaret är tyvärr ja... Så fick lov att springa ner till tvättstugan igen för att kolla om det nu fanns en liten tid kvar, jag fann två stycken! Ibland har man tur!
-- --
Förlåt ännu en gång för gårdagen vet inte vad som slog till mig... Var helt borta hela dagen, somnade när jag kom hem och orkade inte göra någonting, kankse beror på vädret... Men idag är jag fit for fight iallafall och det ska snart dras ett sju jäkla gympass!
-- --
Måste också säga att filmen Forever Strong är riktigt bra! En absolut sevärd film!
Men nu ska jag iväg och fixa lite, see yah alll!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0