10.39

~H~
E
n mycket lyckad kväll igår måste jag få säga! Blev förfest hos vår vän * J * sen drog jag och Viktor till gryta för att kolla vad Dennis hade att bjuda på :D Dock var det inte allt för mycket folk så blev en taxi tillbaka till *J* tyvärr hade det blivit massa bråk och stök där så festen var typ lite nerlagd om man säger, men som vanligt när stor bloggaren kommer så höjs musiken och festen kunde börjas om på nytt, Like it!
Tyvärr så gör vissa personer mig riktigt förbannad... Man säger en sak och gör en annan.... INTE okej när jag ställer upp för alla till 100 procent och inte år någonting tillbaka....
Men men ... Idag blire att ta det lugnt med Johanna och Joanna m två mycket trevliga tjejer som sov över här igår, oj oj ;)))
~H~

Kommentarer
Postat av: Bilalnikita

Sehr schon, gut gemacht

2011-03-03 @ 09:59:56
URL: http://bilalnikita.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0