00.36

~H~
 N
attinläggg =)
Min lilla Gina gjorde ju nyss ett gästblogg inlägg, måste bara säga att jag älskar henne! Hon är en grymm person och som hon sa; Vi har alltid roligt tillsammans! Hon är en av mina favoriter! Älskar dig gumman!
Blev en vanlig chill söndag, vi gick till Ica och köpte en massa godsaker såsom chips, Cola och PopCorn, gott! Blev sedan att kolla en grymm film och mysa med " Gänget " Ni betyder riktigt mycket för mig och jag vet att jag kan prata med er om vad som helst! Det betyder oerhört mycket att jag kan vara mig själv med er och inte leka någon jag inte är (L)
Viktor, Gina, Denise, Alex , Mis Estrellas!
Men nu blire nog att gå till sängs efter lite mer tv tittande, PUSS!
~H~
 
Bästa vänner är viktigt att ha, tur att jag har mina! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0