00.34

~H~
E
tt sömnigt inlägg, just nu kollar jag bara på tv och sitter och smsar med Gina och Denise, Två riktigt underbara tjejjer!
Ska ju snart upp till jobbet imorgon så ska snart sova, men måste kolla klart å Nitro Cirkus, haha dem e helt galna ju!
Måste också Hissa en person som alltid ställer upp för mig, inte alla som gör det men det gör : Rebeca San Juan, Du finns alltid där om jag skulle vilja prata och du är underbart snäll! Så PUSS på dig gumman!
Men nu blire att varva ner och sova, vi höres imorgon allihopa! Och hoppas att ni alla vart lika duktiga som mig idag!
~H~

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snäll du är jhonte, du vet att jag alltid ställer upp för dig 100%. du är min bror! puss

2010-12-01 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0