00.23

~H~
E
n mycket soft dag har avnutits med dem bästa! Like always (A)
Allt började såklart med jobbet och sedan hem till min lilla hund, han har verkligen blivit oerhört stor, det är så roligt att se! Sökte sedan lite jobb, man kan ju inte bara livnära sig på blogggen haha ;)
Under dagen kom också Jesper och viktor, Ligan var samlad! Blev att kolla några filmer med massa gott på bordet, aldrig fel!
Blev sedan att gå ut med hundarna med min vän *A* , nice som fan att snacka lite skit och umgås. Men just nu sitter jag och pratar lite med lilla Denise och Alex, ska nog fortsätta med det så vi höres imorgon!
Hoppas alla haft en lika bra dag som mig!
~H~

R
andom bild igentligen, men saknar min vän Jonas... det ska du veta gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0