22.56

~H~
De
t kan fan inte vara sant aså... men tydligen var det de..
Aså jag vet att jag inte heller är guds bästa barn och jag har också gjort misstag men detta var oacceptabelt!
Nu får man blicka framåt och se ljuset i den mörka tunneln...
-- -- -- ---
Gick väl inte allt för bra på jobbet idag, hade mycket att tänka på.. men vi hade as roligt som vanligt och det är viktigast!
Satt nyss och gjorde ett gymschema till två kompisar, hoppas det funkar bra och att ni blir lika biffiga som mig!
 ( ironi )
Nej... har inte humör för att skriva mer ikväll, sorry!
Pusss på alla, <3
~H~

Inte okej, inte alls!

Kommentarer
Postat av: emelieresander

gubben :(

jag finns alltid för dig.

jag älskar dig bror<3

2010-05-04 @ 08:06:08
URL: http://emelieresander.blogg.se/
Postat av: Jhonatan!

Gumman :/

Och jag kommer alltid finnas för dig också!

Jag älskar dig lillasyster<3

2010-05-04 @ 13:45:46
URL: http://jjhonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0