03.15



Nu sitter ja här hemma hos jhonte full som ett as, men jag börjar fan nyktra till, men det e bra, snart ska vi nog sova tror jag eller hoppas jag rättare sagt för är så jävla trött (:  xD vi väntar på att emmelie ska ringa för vi ska gå och möta henne tror jag, för hon ska inte gå hem själv till gidde.. Men men Jhonte är söt och det gillas. Nu är det MTV som spelas på tvn och det är nice ja jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag har haft en awesome kväll i skultuna, men nice ppls.. Kände att jag behövde det här efter allt som hänt med bea och allt, känns bra att ha en som Jhonte, här för en som alltid finns där för en, hoppas han alltid finns där jag älskar dig Jhonte, hoppas du förstår det och finns kvar för allt du säger och så till mig

/Nicole Jakonen <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: amanda ingo.

va fin hund:D

2010-06-08 @ 16:56:58
URL: http://amandajennyingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taack så mkt :) tyvärr e det en så kallad kompis osm har tagit den av mig nu :(

2010-06-08 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0